برای مثال یک فروشگاه شاید برای جذب خریداران بیشتر دست به حراج فصلی بزند یا یک شرکت برای معرفی خود در جامعه از طریق تبلیغ گسترده در رسانهها، توجه مردم را به خود جلب کند، اما همین شرکتها، سازمانها و فروشگاهها کمتر به فکر معرفی خود در فضای وب و جذب مخاطبان به سوی خود از این راه هستند. در واقع در حال حاضر مدیران و صاحبان یک سایت معتقدند که طراحی یک سایت و فعال شدن آن در فضای مجازی پایان کار است و میتوانند بعد از این مراحل منتظر بازخورد گستردهای از سوی کاربران باشند، اما به باور کارشناسان و فعالان این حوزه، پایان کار طراحی یک سایت نیست. چرا که بسیاری از سایتهای ایرانی در حال حاضر با بودجهاي کلان طراحی شدهاند و شاید در ابتدای فعالیت، از بازدید خوبی هم از سوی کاربران مواجه بودهاند، اما به دلیل عدم توجه به محتوا و مخاطب به مرور زمان روبه فراموشی رفتهاند.
جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !